GeNg BLoGGiNg

Thursday, 3 March 2011

.....makan makan dan makan.....~~

hari ni sangat seronok...
sebab aku dapat ape yang aku nak sumenye..wahh..best..best..
keseronokan yang pertama..
aku dapat makan nasi ayam penyet arini..
waaaa..nyam2..rase nak mkn 2 pinggan nasi



haaa..sedappp jek kan tgk..aduhhh..hihi..tp en ezwan x bagi..kedekut die tu..hahaha
bukan selalu dapat makan tu kt kl ni...lagi la nak cari tempat yang betul2 sedap
lain la kalau kat johor anytime boleh g mkn kt zz corner..
tu mmg kompem sedap..sluurrpp..
yang kat wangsa maju ni boleh tahan sedap la
tapi mahall!!..double tu harganya ngn yang kat johor
kesian en ezwan..2 gelas air pon xcukop sbb kepedasan
hahahaha....kesian die...

keseronokan yang kedua pulak
dapat g taman metropolitan....tempat aku n kwn2 suke lepak time diploma dlu
macam2 flashback terjadi..hahaha...rindu kat korang la weiii..

dan keseronokan yang ketiga..
dapat makan char kuew teow malis..waaaa..perut ku full hari ni..
makan makan n makan..puas rasenye..
thanks to my encik coz bwk sy mkn byk2 hari ni..
syg cinta awk sorg saje..hikhikhik..








...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment