GeNg BLoGGiNg

Wednesday, 2 March 2011

...aku kah puncenye...

bangun saje dari tdo..
aku mula memikirkan perkara yang aku xpasti ape puncanye
hmm..aku kah penyebab nye?? 
sampai sahabat ku jadi begitu
tak de lagi gurau2 senda die ngn aku
tak de lagi senyuman ikhlas 
buat sahabatku itu
kalau satu hari nanti
die dapat membace entry ni
aku betul-betul mintak maaf
aku x pasti sejauh mane gerak hati ni
tapi aku dapat rasakan macam aku yang salah 
kalau aku ade terlepas kate sampai
mengguriskan hatinye
aku betul x sengaja...
walaupun baru hampir setahun kita sama-sama kat cni
aku rasa macam dah lama kenal 
andai satu hari
rase nak luahkan apa yang di pendam
aku sedia mendengar dan menerima teguran 
jika benar lah aku penyebabnye.....




...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment