GeNg BLoGGiNg

Monday, 21 March 2011

die dah mule daaahhh....

pale dah start weng2 ni...ni la yang paling aku xsuke
tu la..suke sangat tangguh-tangguh keje..
aku gak la yg kena..padan ngn mukaa...
macam mana keje nak siap ni..addooaiiii...
tiga asimen dalam mase seminggu..
ngn website aku yang x siap lagi...
boleh jadi gile begini..........


otak ni macam dah jem..xboleh nak fungsi dahh..
nak buat mane satu dlu pon x tahuu...
duk ngadap lappy ni dah berjam2 tapi
satu ayat je yg aku leh buat...
kenapa..kenapa...kenaapppaaaaa.....
haaiiisshh..sok aku kena g bertapa kat satu tempat aku rasa
moga2 berhasil........


selamat malam n semoga tdo malam ni dapat mimpi jumpe jodoh..hahahaha...

...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment