Welcome Myspace Comments

GeNg BLoGGiNg

Tuesday 22 March 2011

Jalan-jalan dapat baju...

hari ni dah buat keje yang xde plan pon dalam kepale ni
ingatnye hari ni nk g library n pulun asimen yg timbun2..
tapi lain yg aku dah buat la pulak..huhhhh...
hari ni xde klass sbb lecturer xde..
die pi umrah...(alhamdulillahhh...boleh rehat2 n bgn lambat)...
....ngehngehngeh......
bangun tdo jek kompem la aku duk on9 dlu
pastu turun cafe nak isi perutt...
tiba-tiba kwn aku sorang ni..noy namenye....
suh teman die carik kasut tuk gi dinner nanti..
aku ni memang kaki rayap2..
so..layan.......
mule pi midvalley..taapi mcm x best n dah bosan..
aku pon duk pk2 dah lame x g BB......
aku bawak la cik noy ni yg xpnh g tempat tu...huhuhu...
lastnya hari ni aku dapat baju nak pi dating nanti..
n cik noy sgt gumbira coz dapat kasut nak pi dinner
glam lagi..ade blink2...hahaa..






...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment