GeNg BLoGGiNg

Tuesday, 31 May 2011

tak PerNah Ade DaLaM seJaRah

Assalamualaikum semua...
pejam celik pejam celik..lagi 3 minggu habis short sem..
pas ni boleh bercuti sampai raye..
tadi aku baru jek habis mid exam paper entrepreneurship..
bace terang-terang ye..sebut betul-betul ye..haha
tahu soalan ape yang die tanye td..
soalan nya berbunyi begini....
tuliskan name buku teks beserta nama pengarang nye..
dan tuliskan nama penuh professor yang mengajar kita...
haaa..terkejut kn..dari aku sekolah tadika..
xpenah dalam sejarah hidup aku dapat soalan exam mcm tu
ni kat universiti boleh plak tanye soalan tu
nasib baik die x tanye sape name jiran prof aku tuh..
haha...dalam keadaan mata aku yang sayup-sayup celik td..
aku jawab je la pape yang terlintas...
sebab aku x penah telek plak tajuk buku tu..
heeee....nak lelapkan mata dlu ni..esok ketemu lagi..
sekian...^__^

...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment