GeNg BLoGGiNg

Thursday, 28 April 2011

aku masak ayam peNyEt..:-)

mud arini ialah sangat rajin..heeeheee..
walaupon cuti seminggu je..dapat gak berbakti kat mak hari ni..
arini aku masak..kahkahkah..anak sape la ni yg baik..hee..
resepi ayam penyet ni dah berzaman aku simpan dlm lappy ni haa..
niat tu mmg ade nk try masak..
akhirnye jadi aku buat hari ni..
pedas plus pedas n pedas..mmg hot n mmg sedap la..
tp kan mak edit2 ckit sbb aku buat sambalnyer tawar..
kire aku lom nak kawin lg lah ni mak cakap..
ngehngehngeh...
berangan-angan nak niaga kat bazar ramdhan la nnti.,.
line clear sbb cuti sem...kite tengok je lah nnti ye..
jadi ke x..aku mmg suke pasang niat awl..
ade ke orang nak beli..hahaha..



...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

8 comments:

  1. ada jugak yg beli tuh jan risau..heheheh.. janji sambal secukup rase la yerr..hehehh

    ReplyDelete
  2. salam ziarah...

    tengok2 mesti ramai yg beli...tol x?hehe...

    mesti sedap neh...

    **cantiknya blog neh....

    ReplyDelete
  3. thanks sume..
    haha..lum tau lg..dlm planning lg..
    klu rajin time tu,jd la kot..
    pnh mkn?

    ReplyDelete
  4. whoa . nak beli . delivery bole ? hehehe

    ReplyDelete
  5. bole2..1 km rm5 jek..murah kn..
    hehee...

    ReplyDelete
  6. mne pic aym penyek??nk tgk..hehehe

    ReplyDelete
  7. xleh letak pic nye kat cni..
    nnti chef wan x leh cari mkn pas ni..hihiii..

    ReplyDelete