GeNg BLoGGiNg

Friday, 15 April 2011

aji terkena....noy terselamat.....

seharian meluangkan masa untuk buat persiapan besday aji
a. k. a fatiha abd razak
ke metro kajang tuk carik kek....hadiah..belon..n macam2 lagi la..
dalam hati nak beli tepung gandum sekilo..
tp xpayah la...nak jimatkan kos..hahaha..save bajet..
kek coklat kegemaran aji kami beli..
ni la kek nye....

redah ujan yang lebat..peluk2 kotak kek tu x nak bg kena ujan..
heheheeee.....sumenye sbb nak sampai kolej b4 maghrib...
bergerak cepat..jalan pon kena cepat-cepat
plan mlm ni walaupon xberapa nak jadi
tp aku berpuas hati...
akhirnya aji terkena....lakonan pelakon-pelakon yang menjadi
gaya memang macam dah biase menipu orang..haha...
dan aku lah perancang a.k.a director hal ni.. 
sakit perut menahan gelak...kerusi patah tak di duga...
sumenye akan jadi satu kenangan yang tak dapat aku lupakan 
mesti akan aku rindu saat2 ngn korang bila dah grad nnti...
HEPY BESDAY AJI N NOY..siap sedialah tuk next year...
lebih dr itu akan aku rancangkan....

ni la mangse kejadian....AJI TERKENA BEB..huhu...



...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

4 comments:

  1. hahahaha...tkang pgang kek..taley blah..

    ReplyDelete
  2. hahahahaaa terharu sgt.... dgn hujannye.
    smoga sihat2 ye. jgn skit2 tau!!
    maap..d blog sye xltak link utk ke blog anda. sbb cri tad xjmpe blog anda. nie pon bru jmpe pas bce blog kak liya....
    thanks again for being a gud director!! nk tggl dh nie...jntung...

    ReplyDelete
  3. mse mule2 smpai sane, sy dh mkn 1 aiskrim flavor twist.. pas 2 smbil tggu ujan reda, sy mkn lg 1 falvor twist.. hihihi..

    ReplyDelete
  4. tah..makan aiskrim mcm dah x makan setahun...
    ingat tu ji....
    panas hujan sanggup kami redahi..hahaha..

    ReplyDelete