Welcome Myspace Comments

GeNg BLoGGiNg

Saturday 19 February 2011

Kalau ayah masih ada

terasa rindu bergurau
bergelak tawa dengan ayah
kalau ayah dapat melihat keadaan anak-anak dia sekarang
alangkah bahagia nya hati dia
segalanya berubah dengan pemergian ayah
aku menjadi lebih berdikari
along dan angah lah jadi pengganti memikul tanggungjawab keluarga
kalau ayah masih ada
ingin rasanya aku mencium tangannya seperti selalu
ingin rasanya memeluk dan mencurahkan kasih sayang
kalau ayah melihat aku sekarang 
berada di menara gading
betapa gembiranya hati dia



sekarang..tinggal ibu permata hati aku..
sesungguhnya aku amat menyayangi mereka...
semoga perjalanan ayah sentiasa dibawah lindungan Allah...amin
Al Fatihah...


...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment