GeNg BLoGGiNg

Friday, 25 February 2011

bikin jiwa sentimental

hari ni aku berjaya abiskan tengok cte
LBS the series..akhirnya..hehehe..


haaihhh..memang puaslah rase sebab dapat tengok 
dr first episod sampai la abis
kalau nak tengok kat tv
harapanla dapat tengok hari-hari
kalau la umah aku sebelah je ngn ukm ni
kan bagus
xpayah la aku duk hostel..haha
dari cte filem sampai la the series ni
memang aku jadi peminat setia..best giler
kadang-kadang memang x logik
dah tengok bape kali pon menangis beria-ia
payah la aku macam ni..jiwa sentimental..
hahahahaha....
nasib baik la esok cuti
dapat la aku selamatkan mate bengkak ni
memang feeling farid kamil ni belakon
bikin aku jatuh cinta sama dia..kahkahkah..

p/s: awak pencuri hati saye kelas satu..hee..:)





...time kasih sudi bace..awk komen,sy suke..^__^..

0 comments:

Post a Comment